Torsdag. - 10november2o11. | ^_^

Idag har vii spenderat dagen på stan tillsammans med Johanna. :]
Mamma kom in en sväng, hämta pengar av Jonny, åt lite mat & så fixa&trixa vi lite. ;]
Så om allt går som planerat så händer det grejer för mig & Johanna den 9Januari.
Hihi.^_^

Nu måste jag bara tänkte egenom allt och fundera ut om jag vill göra 
2 på 10.? ellr 1 på 5.? ellr alla 4 på 20.?
ellr om jag ska dra ut det och få 5extra på alla 4.?
...?...
:S
En stor fråga så tänkte ta lite rådgivning imorn och se vad som skulle passa mig bäst och se om vii kan få ihop det med Johanna. ;] :D



Nu bliir d Te, Toast & Criminal Minds innan jag ska NannaKudden.!
Imorn bliir d en hemma dag med en massa städ&tvätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0