Torsdag. - 6oktober2o11. | 'HELL' del.2

Redan 662:- fattigare och det var bara för dem kolla i munnen på mig.!
Har nu 2tider inbokade för lagning och ska rycka ut två tänder, då det kostar 4500:- per tand om jag vill ha dem lagade. NEVER EVER att jag betalar d så rycker ut dem för ca.1000:- st ist. Mina visdoms tänder kommer ändå komma upp där bak när jag ryckt ut dem två med hål i. Sen även en tid för att 'snygga till tänderna'.
DYRT, DYRT, DYRT säger jag.!!!
Madeleine kommer leva fattigare än fattigast för iaf 6mån framåt.
Hahahaha.!

Hailiey va oxå hos Tandläkaren idag.
Hennes första besök någonsin och fick bara beröm för hennes tänder. 
Starka, fina och INGA hål. :]

Även varit hos BVC idag..
Achilles väger nu 4890g och va 58,3cm lång.
-1mån & 2dagar.-
<3


Mamma är påväg in och ska hälsa på. Ja, ellr hon måste få sina kläder tvättade i min tvättstuga så sj.klart passar vi på och träffar dotter&barnbarn samtidigt. ;]p Haha.^_^
Nej, nu va jag dum. ;p Haha.. Älskar min Mamma. <3

Så ska ta mig en promenad hem till Jonny [100m bort.] hämta hem mitt Usb och dricka kaffe med en zigg och så ville han ha 2jobbar tröjor tvättade. ;p Haha.^^ Snäll man är ibland.!

Måste även förbi bowlinghallen sen och hämta mina pengar av Tobias. :] 
Fast dem är snart slut igen då det finns räkningar att betala. :/ 
Hahaha. ;p



Kommentarer
Postat av: Paulina

varför fixar du inte så tandläkarn drar pengar från dig varje månad?? så har jag & mina besök kostar ingenting.. drog ut två visdomständer helt gratis. & jag betalar typ 90 kr i månaden..

2011-10-07 @ 13:48:25
URL: http://missauer.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleine.

Skulle ha fixat d nu men dem erbjuder inte det just nu då det va något med för mkt folk, bla. bla..

Så man fick komma tillbaka nästa år,2012 om man ville ha det erbjudandet. :/

2011-10-08 @ 09:00:05
URL: http://iamdancingintherain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0